سرگرمی

آموزش تصویری بازیابی رمز اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی با محوریت عکس و ویدیو است که محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران مجازی کسب کرده است. کاربران زیادی روزانه عکس‌، ویدیو و استوری‌ها را برای یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. برای بسیاری از شما پیش آمده است، به هر دلیلی رمزعبور اینستاگرام خود را فراموش کنید. در این مقاله به شما ۲ روش آسان بازیابی رمز اینستاگرام را می گوییم.

روش اول: بازیابی رمز اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

در این روش از خود اپلیکیشن اینستاگرام به منظور بازیابی رمز فراموش شده استفاده می‌کنیم. بدین منظور کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.

 

 

 

Instagram password recovery

گزینه نمایش داده شده در عکس فوق با عنوان Forgot your login details  را لمس کنید.

 

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

 

بسیار خب در این قسمت مشخص شده  یوزرنیم ،ایمیل یا تلفن همراه خودتون رو وارد کنید.

 

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

در صفحه ی بعد با عکس فوق روبرو میشوید. در این بخش سه روش یا حالت برای بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده شما ارائه شده است. گزینه Send an Email در شرایطی استفاده می‌شود که شما ایمیل اکانت خود را به خاطر داشته باشید. گزینه Send an SMS زمانی کاربرد دارد که شما شماره همگام شده با اکانت خود را بدانید و این شماره دسترس‌تان باشد. گزینه Log in With Facebook هم فقط در شرایطی قابل استفاده است که اکانت اینستاگرام شما با اکانت فیسبوک‌تان متصل باشد.

پس بنا به شرایط خود یکی از سه گزینه فوق را انتخاب کنید. برای مثال تصور می‌کنیم که شما شماره تلفن اکانت خود را می‌دانید، اما رمز عبور آن را فراموش کرده‌اید. پس گزینه Send an SMS را انتخاب می‌کنیم تا لینک بازیابی رمز به تلفن همراه شما ارسال شود.

بعد از انتخاب این گزینه پیامی از سوی اینستاگرام برایتان ارسال شده است. پس باید وارد قسمت پیام ها در تلفن همراه خود شوید و آن را بررسی کنید.

پس از لمس لینک مربوطه پنجره ی جدید برای شما باز میشود که در آن به راحتی میتوانید رمز جدید خود را وارد نمایید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا